Մարքեթինգային ռազմավարություն

Մարքեթինգային ռազմավարությունը երկարաժամկետ հատվածում հաջողելու առաջնային և կարևոր պայմաններից մեկն է: Թվային հարթակում բրենդը ներկայացնելու և ճանաչելիությունը մեծացնելու համար առաջին հերթին անհրաժեշտ է մշակել մարքեթինգային ռազմավարություն և հստակ քայլերով շարժվել առաջ։ Ուսումնասիրելով շուկան, ստեղծելով հատուկ ռազմավարություն և ճշգրտորեն կիրառելով դրանք, մենք ձեր ապրանքանիշը կդարձնենք ավելի մրցունակ։

Ծառայությունը ներառում է՝

  • null
    Արտաքին միջավայրի վերլուծություն
  • null
    Թիրախային լսարանի ուսումնասիրություն
  • null
    Մրցակիցների վերլուծություն
  • null
    Յուրօրինակ կոնցեպտի մշակում
  • null
    Գովազդային հարթակների ընտրություն
  • null
    KPI-ների սահմանում