Ներկայիս թվային դարաշրջանում, սոցիալական մեդիան ավելին է, քան պարզապես գեղեցիկպահերով կիսվելու հարթակ: Այն վիրտուալ շուկա է, որը նաև թույլ է տալիս գնումներկատարել:
Ըստ RetailTouchPoints-ի՝ էջի լրահոսը (feed) թերթող օգտատերերի 76%-ը կատարում է գնում, եթե հավանում է բրենդի սոցիալամ մեդիայի հրապարակումը:
Օգտատերերը այս հարթակում ակտիվ կերպով սկսել են գնումներ կատարել, իսկ բրենդներնու բիզնեսները կարևորում և շեշտադրումը դնում են նաև վիրտուալ շուկայի վրա:
Սոցիալական մեդիան պարզապես թվային հարթակ չէ, այն դինամիկ առևտրային տարածք է, որտեղ լրահոս թերթելը կարող է վերածվել հավանման (like), որը կարող է դառնալ սպասվածգնում: