Բլոգ

Ստուգված օգտահաշվի նշան

Ինստագրամյան աշխարհում վստահությունն ամեն ինչ է: Օգտատիրոջ անվան կողքի այն փոքրիկ կապույտ նշանը հուսալիություն է խորհրդանշում: Այն նաև կոչվում է «Ստուգված օգտահաշվի նշան»: Սա պարզապես նշան չէ, այլ հզոր գործիք բիզնեսի համար: Ստուգված օգտահաշվի նշանը Continue reading »

Vlog vs Blog

Թվային աշխարհում վլոգերն ու բլոգերը քոնթենթի ստեղծման հենասյուներն են, որոնցից յուրաքանչյուրն առաջարկում է լսարանի հետ կապ հաստատելու և ներգրավելու իր ուրույն տարբերակը: Եկե՛ք քննարկենք վլոգի և բլոգի հիմնական տարբերությունները և հասկանանք, թե որն ավելի լավ Continue reading »

Շոփինգային հեղափոխություն

Ներկայիս թվային դարաշրջանում, սոցիալական մեդիան ավելին է, քան պարզապես գեղեցիկպահերով կիսվելու հարթակ: Այն վիրտուալ շուկա է, որը նաև թույլ է տալիս գնումներկատարել: Ըստ RetailTouchPoints-ի՝ էջի լրահոսը (feed) թերթող օգտատերերի 76%-ը կատարում է գնում, եթե հավանում Continue reading »

B2B vs B2C

Մարքեթինգի ոլորտում հաջողության հասնելու համար անհրաժեշտ է իմանալ «Բիզնեսը բիզնեսի համար» (B2B) և «Բիզնեսը սպառողի համար» (B2C) ռազմավարությունների տարբերությունները: Եկեք քննարկենք հիմնական տարբերությունները. B2B (Բիզնեսը բիզնեսի համար) Թիրախային լսարան. B2B մարքեթինգը թիրախավորում է խոշոր ընկերություններին Continue reading »

Ըստ Pantone-ի` 2024թ.ի գույնը դեղձի թավշյա երանգն է

Մինչ ամբողջ աշխարհն անհամբեր սպասում է, թե ո՞ր գույնն է  Pantone-ը ճանաչելու2024թ.-ի ամենաթրենդային գույնը, դիզայներական համայնքը ակնկալում է տեսնել դեղձինուրբ թավիշը` որպես տարվա ընտրված երանգ: Համադրելով դեղձի երանգի փափկությունն ու նրբությունը` Peach Fuzz-ը պատրաստվում էգալիք Continue reading »

Ինչպե՞ս է աշխատում reel-երի ալգորիթմը

Մի քանի կանոններ, թե ինչպես է աշխատում ինստագրամի ռիլերի ալգորիթմը: Ստեղծել գրավիչ հոլովակ Օգտագործել համապատասխան հաշթագեր Հրապարակել ճիշտ ժամանակին Օգտագործել թրենդային երգեր Հրապարակելիս պահպանել reel-ի պարամետրերը Օգտագործել գրավիչ էֆֆեկտներ Լինել կրեատիվ Continue reading »

‎Փաստեր Treads հավելվածի մասին

Թվային հարթակում մեծ ալիք բարձրացրած Threads ինովացիոն հավելվածը փոխում է մերպատկերացումները հաղորդակցվելու և ինֆորմացիայով կիսվելու վերաբերյալ: Ահա հավելվածի մասին մի քանի հետաքրքիր փաստեր՝ Threads-ը կարող է պարունակել մինչև 500 սիմվոլ Տեսանյութերի տևողությունը կարող է հասնել Continue reading »

Մարքեթոլոգների 68%-ը դիմում է հանրային դեմքերի ինֆլյուենսերներին

Ըստ վիճակագրության՝ մարքեթոլոգների 68%-ը, որոնք ակտիվ համագործակցում են ինֆլյուենսերների հետ, ունենում են լավ արդյունքներ: Ինֆլյուենսեր մարքեթինգը դարձել է մարքեթինգային կարևոր գործիքներից մեկը: Սոցիալական ազդեցության դարաշրջանում ինֆլյուենսերի միջոցով հնարավոր է բրենդիմեսիջը մեծ արդյունավետությամբ տարածել թվային հարթակներում: Continue reading »