Բլոգ
Ստուգված օգտահաշվի նշան
Vlog vs Blog
Շոփինգային հեղափոխություն
B2B vs B2C
Մարքեթինգի ոլորտում հաջողության հասնելու համար անհրաժեշտ է իմանալ «Բիզնեսը բիզնեսի համար» (B2B) և «Բիզնեսը սպառողի համար» (B2C) ռազմավարությունների տարբերությունները: Եկեք քննարկենք հիմնական տարբերությունները. B2B (Բիզնեսը բիզնեսի համար) Թիրախային լսարան. B2B մարքեթինգը թիրախավորում է խոշոր ընկերություններին Continue reading »
Ըստ Pantone-ի` 2024թ.ի գույնը դեղձի թավշյա երանգն է
Ինչպե՞ս է աշխատում reel-երի ալգորիթմը
Փաստեր Treads հավելվածի մասին
Մարքեթոլոգների 68%-ը դիմում է հանրային դեմքերի ինֆլյուենսերներին
Ըստ վիճակագրության՝ մարքեթոլոգների 68%-ը, որոնք ակտիվ համագործակցում են ինֆլյուենսերների հետ, ունենում են լավ արդյունքներ: Ինֆլյուենսեր մարքեթինգը դարձել է մարքեթինգային կարևոր գործիքներից մեկը: Սոցիալական ազդեցության դարաշրջանում ինֆլյուենսերի միջոցով հնարավոր է բրենդիմեսիջը մեծ արդյունավետությամբ տարածել թվային հարթակներում: Continue reading »